ESP & PD Shaklee membantu mereka yg berpuasa

tak lama lagi dak nak puase?...mesti ramai dh pikir nk ganti puase kan...lagi2 golongan wanita...di sebabkn sibuk bekerja disiang hari buat kan kite melambat2 utk ganti puasa thn lps...tp nk bt mcm ne kene ganti gak...wlupn last minute...huhu...
selalu nya kite melengah2 ganti puasa ni mungkin de sebab tertentu....so sy nak cadangkan kpd mereka yg banyak alasan tu..skg dh xde alasan yea :)  hehehe...

Energizing Soy Protien :
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan 
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada 
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian 
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal 
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu 
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), 
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari 
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.



Performance Drink :
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

•    Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi
      berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit
      dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain. 

:. so ape lagi mari lah mencuba ESP & PD ni...sy telah mencuba & merasa kehebatan dua produk ini ketika saya breastfeeding anak sy...sy x penat di siang hari & kuantiti susu yg sy pum di opis maintain seperti biasa...tp yg paling jelas sy x lapar sampai ke petang...masalah gastrik sy pn sudah tiada lagi sejak dua produk ini menjadi amalan sy sampai skg...

selain itu, dua produk ni mmg bgs utk mereka yg nk berdiet....serius perut x lapar...x cube xtau, dh cube br tau...lai...lai...lai....dpt harga yg istimewa hanya dari sy
(^_^)



credit 
Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui facebook (PM):

SMS/ Call :      017 238 4465

Maslinda M Najib

Mama kpd dua org hero, isteri kpd suami yg soleh dan penyayang, anak kpd bonda dan ayahdanda yg ohsem dan ingin menjadi..kaya, berjaya, jutawan, hartawan, dermawan yang solehah..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan