GASTRIK ? ESP la jawapan bagi penyelesaianya,,

Testimoni  ESP Shaklee dan Gastrik  : -

Alhamdulillah, adanye blog saya ni dapat saya kongsi bersama-sama dengan rakan-rakan diLuar sana tentang kebaikan ESP ni, bila dah cube ESP ni baru tau byk betol keistimewaanya,,bile dah cube ape yang dikatakan masa disyorkan adalah benar belaka,,,ikuti testimoni di bwh ni : -

Seperti tajuk entry ini, saya cuma nak share kisah kawan2 saya yang jatuh cinta dengan ESP untuk mengatasi masalah gastrik yang dialami mereka sebelum ini...

(1) Puan Ida Noordin

"Saya jatuh hati disebabkan ESP tu la.." - Puan Ida.

Dek kerana berpuas hati dengan ESP, kini Puan Ida sudah sah mendaftar keahlian bersama Shaklee. Pengedar Sah Shaklee area Dengkil.


"Sesiapa yang ada gastrik elok sgtlah ambil ESP." - Puan Dila

Inilah ESP yang menjadi pujaan ramai...bukan sahaja ibu menyusu, malah ESP sesuai diambil oleh semua golongan tidak kira lelaki mahupun wanita.
Resepi ESP ada di sini! Cubalah..


Protein boleh diperolehi daripada ayam, ikan, daging, kekacang. Namun hakikatnya, pengendalian sumber makanan berunsurkan protein tadi (memasak) pada suhu yang tinggi telah memusnahkan protein yang terkandung di dalamnya. Maka, pengambilan suplemen protein yang berkualiti adalah penting untuk membantu anda mendapat khasiat protein yang optimum.

Pilihan di tangan anda. Renung-renungkan...(^_-)

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda.



credit


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : linda_najib83@yahoo.com.my
SMS/ Call : 017 238 4465

linda najib

Mama kpd dua org hero, isteri kpd suami yg soleh dan penyayang, anak kpd bonda dan ayahdanda yg ohsem dan ingin menjadi..kaya, berjaya, jutawan, hartawan, dermawan yang solehah..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan